رویداد پلاس

رویداد پلاس

ساخت وبلاگ

امکانات وب

موج لاکچری بازی به سبد خرید میوه رسید/ واردات سالانه ۷۰۰ میلیون دلاری میوه‌های گرمسیری

موج لاکچری‌بازی، اتومبیل و خانه و لباس را درنوردیده و به خورد‌ و‌خوراک رسیده است. در بعضی مغازه‌های میوه‌فروشی و سوپرمارکت‌ها در مناطق خاصی از شهر، گاهی میوه‌هایی دیده می‌شود که نام‌ها و قیافه‌های ناآشنا و قیمت‌های بسیار بالایی دارند؛ میوه‌هایی که گاهی ممکن است یک عدد از آنها بیش از ۱۰۰هزار‌تومان قیمت داشته باشد و با این حال نه‌تنها کسی به قیمت آنها اعتراضی ندارد بلکه استقبال بسیار خوبی هم از آنها می‌شود چون خریداران آنها مردم عادی نیستند.

رویداد پلاس...
ما را در سایت رویداد پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویداد پلاس بازدید : 779 تاريخ : سه شنبه 11 آذر 1399 ساعت: 22:04

اشتباه بهاره جان اینبار پای لعیا زنگنه را به بی بی سی باز کرد

کانال تلگرامی شبکه بی بی سی فارسی شب گذشته از معاون حقوقی رئیس جمهور ایران خبری منتشر کرد اما نام این حقوقدان را به جای لعیا جنیدی به اشتباه لعیا زنگنه، بازیگر مطرح و سرشناس سینما و تلویزیون ایران نوشت. 

البته ادمین این کانال پس از گذشت دقایقی خبر مذکور را ویرایش کرد اما باعث شد برای چندمین بار سوتی‌ها و اشتباهات این کانال مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار بگیرد.

رویداد پلاس...
ما را در سایت رویداد پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویداد پلاس بازدید : 347 تاريخ : سه شنبه 11 آذر 1399 ساعت: 22:03

دانش هسته‌ای ترورشدنی نیست/ فردا لایحه بودجه ۱۴۰۰ تقدیم مجلس می‌شود

علی ربیعی سخنگوی دولت امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران، با تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده گفت: روز جمعه حادثه تلخی به روشی بزدلانه جامعه ایران را متاثر کرد. دولت شهادت فرزند جامعه علمی ایران را به مقام معظم رهبری، مردم شریف و صبور، جامعه علمی کشور و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می کند.

ربیعی افزود: این ترور وحشیانه، پدری را از خانواده خود، دانشمندی را از جامعه دانشگاهی و شهروندی افتخار آفرین را از ملت ما گرفت اما هرگز نخواهد توانست به هدفی فراتر از این دست بیابد.   

وی ادامه داد: قطعاً تروریست‌ها به اهداف خود نخواهند رسید. دانش هسته‌ای و دفاعی ما ترور شدنی و برگشت پذیر نیست. مردم ما هم نه تنها متاثر از عملیات روانی این ترور قرار نگرفتند بلکه هوشمندتر و متحدتر نسبت به منافع ملی و در برابر دشمنان واقعی ملت ما شده اند.

سخنگوی دولت گفت: این ترور نشان داد که کاملا حساب شده و با برنامه ریزی قبلی برای دستیابی به چند هدف از جمله به هم زدن آرامش روانی جامعه، ناامید کردن مردم از دستیابی به پیروزی در به عقب راندن فشار حداکثری، ایجاد سردرگمی در استراتژی ایران و واداشتن به بازی در زمین دشمن، برهم زدن امنیت منطقه و مسدود کردن روزنه های صلح و آرامش، و به هم خوردن فضای امنیت جهانی با توجه به تغییرات پیش رویی که فرصتی برای احقاق حقوق ملت ایران فراهم می آورد و این تروریست ها خود را بازنده آن می بینند، طراحی و اجرا شد.

ربیعی با بیان اینکه تروریست ها به ضعف بنیادی خود آگاهند و می دانند موتور پیشرفت های علمی ایران را نمی توانند متوقف کنند، گفت: آنها در مقابل عزم و اراده ایران و ایفای نقش موثر در صلح، امنیت و جامعه جهانی و باز داشتن ایران از برخورداری از فناوری صلح آمیز هسته ای، اقدامی زبون و حقیرانه سامان دادند.

رویداد پلاس...
ما را در سایت رویداد پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویداد پلاس بازدید : 244 تاريخ : سه شنبه 11 آذر 1399 ساعت: 22:03

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :